خوزستان

کمیسیون انرژی برای حل دغدغه های صنعت نفت و مشکلات برق تلاش می کند

[ad_1]

به گزارش ایرنا فریدون حسنوند سه شنبه شب در نشست شورای اداری اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری افزود:رییس مجلس شورای اسلامی در این راستا دستورهایی به کمیسیون ها دادند و کمیسیون انرژی هم برای حل مطالبات مردم و رفع مشکلات برنامه ریزی کرده است.

وی با تاکید بر تلاش جدی این کمیسیون برای عبور از بحران های حوزه برق و آب افزود:در سطح کلان جلسات مختلفی برگزار  و بازدیدهایی در بخش صنعت نفت انجام شده ضمن اینکه برای پیگیری مشکلات مردم در زمینه برق و آب هم اقدام هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای ایجاد روحیه ناامیدی در مردم افزود:ملت هوشیار ایران اسلامی در برهه حساس انتخابات پاسخی کوبنده به دشمنان داد.

حسنوند با اشاره به اهداف اولیه شکل گیری انقلاب اسلامی افزود:ما راهی را انتخاب کرده ایم  که این مسیر باب میل دشمنان اسلام و انقلاب نیست و برای پیمودن این مسیر هزینه های زیادی باید پرداخت.

وی ادامه داد: برای این راه متعالی هزینه های زیادی پرداخت شده است ، این هزینه ها از سال ۱۳۴۲ تا به امروز به طرق مختلف پرداخت شده و خون های مطهر زیادی ریخته شده است.

وی اظهار داشت:جنگ های متعدد و تحمیلی و تحریم و تهدید  داشته ایم و شهدا و جانبازان زیادی در این مسیر تقدیم شد کمااینکه جنگ رسانه ای عظیمی از سوی دشمن هم راه اندازی شده است.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه طی این راه بزرگ و تحقق آرمان های ما نیازمند همت مردان و زنان بزرگی است افزود:در انتخابات همه دشمنان بسیج شدند تا با تحقق توطئه “نه به انتخابات”  ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را با فروپاشی مواجه کنند ضمن اینکه از ۲ سال قبل با فشارهای اقتصادی و رسانه ای برای ناامیدی مردم پررنگ تر از همیشه وارد عمل شدند.

حسنوند تاکید کرد:درایت و آگاهی رهبر عزیز انقلاب و هوشیاری ملت و برگزاری یک انتخابات پرشور و نشاط ،  بار دیگر ناامیدی دشمن را رقم زد.

وی با تشریح وضعیت مشکلات موجود در سطح کشور ادامه داد:مشکلات مختلفی در سطح جامعه داریم که نمی توان همه را دسیسه دشمن دانست بلکه حل بخشی از این مشکلات  نیازمند تدبیر و تلاش مضاعف مسوولین است وراه مقابله با این مشکلات ، بررسی و نهادینه کردن راهکارهای کوتاه مدت ، میان مدت و طولانی مدت است.

وی در بخش دیگری از مدیران خواست با حضور مستمر بین مردم ، به دغدغه های آنان پاسخ دهند.

حسنوند افزود:پروژه های بسیار بزرگی در شهرستان اندیمشک تحقق یافته و برای رفع موانع تولید و اشتغال و رونق اقتصادی تلاش جدی تری می شود.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت جدید ، روح تازه ای در جامعه دمیده می شود  و همه مدیران با انگیزه مضاعف برای حل دغدغه های مردم تلاش خواهند کرد.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم  با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم گفت:مدیران دستگاههای اجرایی موظفند با تلاش جدی برای رسیدگی به امور و مشکلات مردم گام بردارند.

پیمان جهانگیری افزود:زیرساخت های خوبی در شهرستان اندیمشک تحقق یافته و فرصت برای تقویت بخش اقتصاد و تولید در اندیمشک فراهم است.

وی با تجلیل از حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای ، از اعضای شورای تامین به پاس همکاری و تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به مناسبت های مذهبی بر لزوم اجرای شایسته برنامه های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد.

جهانگیری همچنین از مدیران دستگاههای ذیربط خواست با توجه به حساسیت شرایط کنونی و مشکل برق ، با قاطعیت نسبت به جمع آوری دستگاههای  تولید  ارز الکترونیکی اقدام  کنند.

عبدالله ابولپور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان هم گفت:ظرف یک سال و نیم اخیر در شهرستان اندیمشک ۴۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی احداث شده است که در سطح استان گام بزرگی محسوب می شود.

وی بیان کرد: برخورداری بخش روستایی اندیمشک از شبکه گاز بالای ۹۳ درصد است و در مجموع برخورداری گاز مناطق شهری و روستایی شهرستان اندیمشک بسیار عالی و سرآمد استان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان بیان کرد با تحقق این طرح های شاخص حوزه گازرسانی ، بستر لازم برای تقویت صنعت در اندیمشک مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه فرصت برای سرمایه گذاری در اندیمشک مهیا است ، گفت:در زمینه فولاد ، نیروگاهها ، پتروشیمی و شهرک های صنعتی شهرستان زیرساخت مناسب مهیا شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن