اصفهان

۱۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل خانه‌های جوان استان اصفهان اختصاص یافت

[ad_1]

به گزارش ایرنا، سید محمد طباطبایی روز پنجشنبه همزمان با سفر مشاور فنی و عمرانی اماکن ورزشی وزیر ورزش و جوانان به تیران و کرون در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: در سال‌های اخیر عملیات اجرایی هفت خانه جوان در شهرستان‌های استان آغاز شد و امید می‌رود این طرح‌ها امسال به بهره برداری برسد.

وی گفت: بدین منظور برای بهره برداری از این پروژه ها ۱۴۰ میلیارد ریال از منابع استانی اختصاص داده شد.

وی گفت: خانه جوان تیران و کرون به دلیل داشتن ۱۰ سازمان مردم نهاد جوانان و مشارکت بالای این قشر در حوزه‌های اجتماعی باید در اولویت اول استان و جزو هفت پروژه احداثی قرار می‌گرفت ولی در سال‌های پیش اولویت بر اساس سرانه جمعیت بود و کاری برای این منطقه صورت نگرفت.

طباطبایی اضافه کرد: با تکمیل هفت پروژه خانه جوان استان اصفهان، شهرستان‌های دارای اولویت مثل تیران برای اختصاص اعتبار و عملیات احداث انتخاب خواهند شد.

 فرماندار تیران و کرون در این نشست با بیان اینکه این شهرستان دارای ۴۲ روستا جمعیت بالا با شورای اسلامی و ۱۲ روستا فاقد شورای اسلامی است، گفت: مهاجرت از روستا به شهر نداریم و مردم در این مناطق سکونت دائم دارند که ارائه خدمات برای آنان ضرورت دارد.

مجید حججی توجه به نیاز روستاها را مهم برشمرد و افزود: امکانات ورزشی در بخش کرون توسعه یافته و احداث سالن و مجموعه‌های ورزشی برای مردم این منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: از اعتبارات تملک دارایی و بودجه‌های محلی برای تامین این دسته از نیازهای مردم استفاده شده که لازم است که دولت نیز در این روزهای پایانی کار برای تکمیل پروژه‌ها کمک کند.

رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون نیز با اشاره به وجود پنج پروژه نیمه تمام ورزشی در این شهرستان گفت: پیشرفت کار در این پروژه‌ها بالای ۷۰ درصد است.

مهدی مرادی با اشاره به تشکیل ۱۰ سازمان مردم نهاد جوانان در تیران و کرون خاطرنشان کرد: این اقدام مشارکت اجتماعی جوانان را افزایش داده و همه فرصتی برای خدمت به جامعه شده است.

وی افزود: احداث خانه جوان این خطه برای هم افزایی بین فعالیت‌ها و رشد و پیشرفت این دسته از اقدامات جوانان لازم است.

مشاور فنی و عمرانی اماکن ورزشی وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه به دستور وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از پروژه های در حال احداث ورزشی و خانه جوان به تیران و کرون به این شهرستان سفر کرد و در نشستی با فرماندار و مسوولان محلی نیازها و ضرورت های این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

بیش از ۱۶ هزار نفر از جمعیت ۷۲ هزار نفری جمعیت تیران و کرون جوان هستند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن