اصفهان

۱۴۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در پنج استان کشور توزیع شد

[ad_1]

محمد عمادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح برای یازدهمین سال متوالی با هدف احیای سنت حسنه اطعام غدیر برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: این ستاد مردمی فعالیت خود را از ۱۱ سال گذشته با عنوان ضیافت علوی اطعام ملکوتی بزرگترین سفره جهان اسلام در اصفهان آغاز کرد ؛سال اول با ۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذا شروع کردیم و بصورت پلکانی تعداد غذاها را افزایش دادیم که سه سال گذشته ۱۱۰ هزار غذا را طبخ و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: حواله این غذاها بین کلیه خیریه‌ها، مراکز بهزیستی، کمیته امداد، مساجد، کانون‌های فرهنگی و خیرین توزیع می‌شود.

عمادی با اشاره به اینکه  این ستاد به‌صورت همزمان روز عید غدیر در چندین استان کشور هم فعالیت دارد خاطرنشان کرد:سال‌های گذشته در استان‌های یزد و مرکزی فعالیت داشت و امسال در استان‌های کرمان و سمنان  هم فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه جمع‌بندی و برآورد نهایی هزینه تهیه و توزیع این تعداد غذا هنوز انجام نشده است ادامه داد: هدف ما فقط توزیع غذا بین نیازمندان نیست و از مجموع ۱۴۰ هزار پرس غذا در عید غدیر ۶۰ درصد در مناطق محروم و ۴۰ درصد در دیگر مناطق توزیع می‌شود.  

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن