اصفهان

۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان آران و بیدگل اهدا شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جهیزیه‌ها که با همکاری مرکزهای نیکوکاری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده، شامل لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، تلویزیون ال ای دی، جاروبرقی و یک سبد کالای خوراکی به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: در دهه ولایت و با هم‌افزایی با خیران، مراکز نیکوکاری و سپاه پاسداران  ۱۴ دستگاه کولر و ۶ آبگرمکن دیواری نیز برای رفع نیاز محرومان تهیه و بین آنان توزیع شد.

رییس کمیته امداد آران و بیدگل با بیان اینکه بیشتر منابع تامین جیهزیه برای نوعروسان مددجو این نهاد از کمک های مردمی تامین شده است، ادامه داد: جا دارد از خیران، نیکوکاران و سازمان‌ها و نهادهایی که برای تامین و توزیع این اقلام اقدام کردند قدردانی شود.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و لزوم حمایت از خانوارهای آسیب دیده اظهار داشت: با این وجود مردم نیکوکار و خیر آران و بیدگل در راستای کمک به معیشت خانوارهای بی بضاعت و آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا و در لبیک به رهبر فرزانه انقلاب پویش کمک مومنانه و مواسات، اطعام حسینی، تهیه بسته‌های غذایی بسیار فعال و کمک کردند.

به گفته وی، نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار در شهرستان آران و بیدگل زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن