کردستان

۲۱ جهیزیه به نوعروسان سقزی اهدا شد

[ad_1]

آرزو عبدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در کردستان دارای ۱۴ نمایندگی است و چهار هزار خانوار هم از خدمات این موسسه خیریه بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع اقلام اهدایی به این ۲۱ نوعروس سقزی شامل، یخچال، فرش، جاروبرقی، لباس شویی، پتو، اتو و لوازم آشپزخانه است، افزود: بنیاد احسان (یک مورد جهیزیه) و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها (۲۰ مورد) این هدایا را به نوعروسان اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه به زودی در شهر صاحب، نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ایجاد می شود، افزود: همچنین این نهاد خیریه به زودی دو سالن ورزشی در محله های حاشیه‌ای شهر همچون قوخ و تازه آباد را هم تجهیز می کند.

عبدی به فعالیت های موسسه خیریه آبشار عاطفه های سقز اشاره کرد و افزود: در این مرکز خیریه راه اندازی کارگاه تولیدی، کلاس‌های آموزشی، تهیه لوازم التحریر، کمک هزینه درمانی، تهیه بسته های معیشتی، پوشاک، غذای گرم و خدمات مشاوری، تهیه کتاب و کتابخوانی، اعزام تیم های پزشکی و داروی رایگان به روستاها بخشی دیگر از فعالیت های این موسسه است.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه های سقز هدف اصلی این موسسه را توانمند سازی و اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: این خیریه از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه‌های تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسایل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن