فارس

۲۹ سرمایه‌گذار در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان فارس ‌زمین دریافت کرده‌اند

[ad_1]

احد فتوحی، روز شنبه در پنجمین روز از هفته دولت در آیین بهره‌برداری از ۲ واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی افزود: از مجموع ۲۹ قرارداد منعقد شده، چهار واحد با اشتغال ۴۰ نفر به مرحله بهره‌برداری رسیده و سایر واحدها نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند که  پنج واحد مراحل پایانی کار را طی می‌کنند.
وی، با اشاره به افتتاح ۲ واحد تولیدی تولید سبد میوه و تولید بتن آماده با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی افزود: با بهره‌برداری از این ۲ واحد برای ۲۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و تعداد واحدهای فعال در این ناحیه صنعتی به چهار واحد می‌رسد و ۲ واحد دیگر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
او اظهار داشت: ناحیه صنعتی چنارشاهیجان از نواحی صنعتی جدید استان است که  واگذاری اراضی  آن از سال ۹۶ آغاز شده و در این مدت شاهد توسعه این شهرک بوده‌ایم.
 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طی چهار سال اخیر، با توجه به تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان، زیرساخت های مورد نیاز این ناحیه صنعتی تامین شده و به دنبال تکمیل سایر امکانات مورد نیاز این ناحیه صنعتی هستیم.
فتوحی، هدف از راه‌اندازی ناحیه صنعتی چنارشاهیجان را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه دانست و افزود: با توجه به استقبال متقاضیان برای استقرار در این ناحیه صنعتی، به دنبال اجرای طرح توسعه این ناحیه هستیم.
وی گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.
او افزود: هم اینک سه طرح زیرساختی شامل حفر و تجهیز یه حلقه چاه جدید، شبکه داخلی گاز و ساختمان نگهبانی در این ناحیه صنعتی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال درحال اجرا است و پیش بینی اجرای سه طرح دیگر نیز شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن