بوشهر

۴۱۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

[ad_1]

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌ اند که از این تعداد ابتلای ۶۱  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این شمار ۱۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری بیان کرد: براساس آمارها ۶ نفر شامل سه مرد با ۶۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای دیابت و ۶۱ و ۳۷ سال سن بدون سابقه بیماری و سه زن با ۵۰ و ۴۲ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای چربی خون و فشار خون و یک زن ۵۰ ساله بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: با احتساب آمار امروز تاکنون یکهزار و ۲۷۰ نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهرگفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۳هزار و ۸۶۳ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری بیان کرد: طبق رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک از ۱۲ تیرماه تعداد ۶ شهرستان استان قرمز خیلی پرخطر و چهارشهرستان در وضعیت نارنجی پرخطر قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن