بوشهر

۴۵۰ میلیاردریال کمک بلاعوض به مسکن محرومان بوشهر اختصاص یافت

[ad_1]

حمید حیدری بریدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: طبق ابلاغیه این طرح به ازای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی  پرداخت می‌شود.

وی اظهارداشت: تسهیلات وام بلاعوض درنظرگرفته شده طبق تفاهم نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری بوشهر مبادله شده است.

حیدری بریدی افزود: سهمیه استان بوشهر در قالب طرح ویژه مسکن محرومان یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است که مجوز آن صادر شده است.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت:  افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در اولویت این طرح قرار دارند و  در صورت نبود  افرادی که بضاعت و توان مالی ندارند و دارای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده هستند، می‌توانند استفاده کنند.

وی بیان کرد: برای بهره مندی مناسب و مطلوب از این طرح، محرومان نیازمند مسکن در استان بوشهر شناسایی و معرفی شوند که در این ارتباط دهیاران این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر  افزود: سهمیه شهرستان گناوه از مجموع ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان به ۲۲۵ نفر تعلق گرفته است که قابل افزایش و تا ۳۰۰ متقاضی است.

وی  اظهارداشت: دهیاران شهرستان گناوه وظیفه شناسایی افراد نیازمند برای برخورداری از این طرح در سطح روستاها را در دستور کار قرار دهند و اولویت با افرادی است که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی هستند.

حیدری بریدی  گفت: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت و تحویل مسکن برای محرومان در نقاط مختلف کشور است که در این استان تاکنون گام‌های مهم و موثری برداشته است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن