اصفهان

۹۰ درصد از منازل تعاونی مسکن زندان اصفهان تا پایان سال تکمیل می‌شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، شماری از خریداران منازل پروژه یک هزار واحدی گلستان واقع در شهر بهارستان اصفهان چندی پیش با امضا و ارسال نامه ای به دفتر رهبر معظم انقلاب که رونوشت آن نیز در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، از ایشان استمداد کرده بودند.

در این نامه عنوان شده بود که پس از گذشت حدود هشت سال از ثبت نام در این تعاونی برای خرید مسکن، هنوز منازل به صاحبان آنها تحویل داده نشده است.

 یکی از خریداران این منازل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیگیری‌های چند ساله ما بجایی نرسیده و با اینکه طبق قرارداد در چند مرحله مبالغ اعلامی واریز شده است و ما دیگر بدهی نداریم اما منازل ما را  تحویل نداده اند.

وی ادامه داد: مجموعه‌های ۹ طبقه‌ای این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد و آپارتمان های سه و چهار طبقه‌ تقریبا تکمیل شده است اما اعلام می شود که ۷۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل و تحویل خانه ها  نیاز است که این رقم موجود نیست.

در این پیوند، رییس هیات مدیره تعاونی مسکن زندان‌های استان اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۳۰۰ واحد از این پروژه آماده تحویل است بطوری که چند مالک نیز در آنها مستقر شده اند.

 سیدعبدالجواد هاشم  ادامه داد: بالغ بر ۲۰۰ واحد دیگر نیز تا یکی دو ماه آینده به سرانجام خواهد رسید و آماده تحویل می‌شود.

رییس هیات مدیره تعاونی مسکن زندان‌های اصفهان در پاسخ به این پرسش که برغم این توضیحات، چرا باز هم عده ای از خریداران از مقامات نظام استمداد کرده اند، گفت: در این زمینه شانتاژ شده است.

هاشمی در باره اینکه خریداران برای تحویل منازل خود اکنون باید چه مبلغ دیگری بپردازند، خاطرنشان کرد: رقمی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بدلیل مابه التفاوت هزینه‌ها و بر اساس فاکتور، از هر یک از خریداران اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: این رقم بر مبنای قیمت تمام شده و ارزش ملک نیست زیرا این ارقام بیش از مبالغ دریافتی خواهد بود.

بهارستان یکی از شهرهای جدید و برنامه‌ریزی ‌شده اقماری در استان و از توابع شهرستان اصفهان است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی این کلانشهر در ابتدای مسیر جادهٔ اصفهان – شیراز قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن