تهران

۹۷.۵ درصد جمعیت روستایی استان تهران از گاز بهره مند هستند

[ad_1]

به گزارش ایرنا از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی روز شنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، اظهار کرد: از مجموع پروژه‌های گازرسانی انجام شده در سال ۹۹، تعداد ۲۰ روستا به مرحله بهره‌برداری رسیده و در ۳۵ روستا پروژه های گازرسانی در حال اجرا است.

وی افزود: شرکت گاز استان تهران در سال ۹۹، نسبت به انجام ۴۶۳ کیلومتر شبکه‌گذاری و توزیع، ۱۲ هزار و ۶۳۶ مورد نصب انشعابات شهری و روستایی و ۱۲۴ هزار و ۱۸۶ پذیرش اشتراک، اقدام کرد.

توکلی با بیان اینکه این شرکت با تکیه بر شعار گازرسانی ایمن، پاک، مستمر و بهره‌ور، پاسخگوی نیازهای مشترکان است، گفت: با ارائه سریع‌ترین و مناسب‌ترین خدمات، به این شعار جامه عمل پوشاندیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: استفاده از وبینار در بستر کاملاً بومی برای نخستین بار در شرکت‌های گاز استانی، به صفر رساندن نشتی‌های زیرزمینی و فوقانی، استفاده از روش کامپوزیت برای تعمیر و استحکام‌دهی به خطوط لوله گاز، تولید مرکاپتان با مشخصات جدید برای اولین بار در کشور، برخی از مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال گذشته بود.

توکلی، خاطرنشان کرد: همچنین اجرای پروژه مدیریت استعداد و توانمندسازی فردی و سازمانی برای اولین بار در شرکت ملی گاز ایران، تهیه کتاب مجموعه سؤالات فنی و عملیاتی حوزه گازرسانی برای اولین بار در کشور و افزایش ضریب اطمینان شبکه گاز در قالب طرح مقاوم‌سازی، از دیگر موارد مهمی بود که از سوی شرکت گاز استان تهران در سال گذشته صورت گرفت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن