فارس

بخشدار جویم لارستان:شهروندان برای پیشگیری ازجرم با مسئولان همکاری کنند

[ad_1]

این نشست هم اندیشی با موضوع دغدغه های امنیتی مردم و با هدف پیشگیری از وقوع جرم در جویم، به ریاست دادگاه عمومی بخش برگزار شد که داوود شفیعی بخشدار جویم  از تمام شهروندان و مسئولان به عنوان همیار پیشگیری برای ایجاد محیطی امن و با آرامش بیشتر یاد کرد و خواستار کمک و یاری آنان در این امر مهم شد. 

بر پایه مطلب دریافتی، افزایش آگاهی و بالا بردن سطح هوشیاری همشهریان در قالب طرح همیار پیشگیری، هدف گذاری مسئولان امر برای کاهش و کنترل جرائم ، افزایش گشت های انتظامی با همکاری بیشتر پایگاه های بسیج و سپاه ،شناسایی و نا امن کردن محیط های مستعد سرقت برای سارقان ، برخورد قاطع با عاملین اصلی توزیع مواد مخدر در سطح بخش و خرده فروشان مواد مخدر و کنترل و تحت نظر قرار دادن اماکن ایجاد شده احتمالی برای این امر از موارد مطرح شده در این نشست بود.

همچنین اطلاع رسانی عمومی و ارائه راه حل های پیشگیری از  سرقت های خرد و کلان و همچنین آموزش عواقب ابتلا به مواد مخدر از طریق فضای مجازی ، پایش تصویری و کنترل مبادی ورود و خروج  اصلی شهر در ساعات مستعد سرقت ، شناسایی مناطق جرم خیز و کنترل بیشتر این نقاط،نظارت بیشتر بر مراکز خرید و فروش اجناس دست دوم و ضایعات از دیگر مباحث بود.

بخش جویم با جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر و ۱۱روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری لار (مرکز شهرستان) در جنوب فارس واقع شده است.

شهرداری جویم به درجه ۵ ارتقا یافت

خبر دیگر از جویم به نقل از شهردار این شهر حاکی است که با ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری جویم از ۴ به ۵ ارتقا یافت.

بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جویم،حسین نجفی زاده شهردار جویم گفت: ارتقای درجه شهرداری که یکی از اهداف مهم مجموعه مدیریت شهری است محقق شد.

وی افزود: در ماه های پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر با پیگیری‌های صورت گرفته،توجه به عملکرد و تفریغ بودجه ۳ساله (۹۷-۹۸-۹۹) و شاخص های مورد نظر با تایید استانداری فارس و سازمان شهرداری های کشور درجه شهرداری جویم ارتقا یافت.

نجفی زاده اضافه کرد: بی تردید، این اقدام حاصل تلاش مجموعه شهرداری،همکاران اداری-خدماتی، همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و به ویژه شهروندان فهیم است که در تمام امور عمرانی-خدماتی با شهرداری همکاری داشته اند.

شهرداری جویم در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن