کردستان

۸۴ درصد از سرقت‌های استان کردستان کشف شده است

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سرهنگ عبدالله فاتحی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت در شهرستان سروآباد اظهار داشت: حفظ امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در جامعه به شدت برخورد خواهد کرد.

وی افزود:‌ پلیس به تنهایی از اموال شهروندان نمی تواند حفاظت و حراست کند و در این راستا شهروندان باید تلاش کنند از اموال خود به درستی نگهداری کرده و زمینه را برای سرقت سارقان فراهم نکنند.

رییس پلیس آگاهی استان کردستان یادآور شد:‌ پلیس با سارقین به شدت برخورد خواهد کرد و در این راستا نیازمند همکاری و تعامل شهروندان با پلیس هستیم تا عرصه را برای سارقین اموال مردم تنگ کرده و سرقت را در جامعه ریشه کن کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از همراهی مردم این شهرستان با پلیس گفت:‌ همکاری و تعامل مردم مرزدار و غیور شهرستان سروآباد با پلیس ستودنی است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه بیشترین سرقت های انجام شده در شهرستان سروآباد سرقت های خُرد و در زمینه سرقت از منزل بوده است افزود:‌ بیش از ۸۷ درصد از سرقت های صورت گرفته در شهرستان سروآباد توسط پلیس آگاهی این شهرستان کشف و شناسایی شده است.

در ادامه این جلسه مهمترین راهکارها و پیشنهادات مقابله با سرقت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۲ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن