بوشهر

واکسن کرونا به اندازه واجدین شرایط در استان بوشهر تامین شده است

[ad_1]

دکتر عبدالمحمد خواجه ییان روز سه شنبه در نشست ستاد کرونا استان بوشهر افزود: در زمان حاضر از شمار ۱۰۳ هزار نفر جمعیت ۶۰ سال در استان بوشهر  ۷۱ درصد واکسن دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین طی دو روز گذشته که واکسیناسیون افراد ۵۰ سال آغاز شده است تاکنون ۱۶.۵ درصد از جمعیت ۸۵ هزارنفری این رده سنی واکسینه شدند و تلاش می‌شود طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده جمعیت ۵۸ هزار نفری باقی مانده این رده سنی واکسیناسینه شوند.

خواجه ییان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده واکسیناسیون گروه سنی ۴۰ سال و گروه‌های پر خطر دستگاه‌های اجرایی واکسینه می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از همکاری همه  دستگاه‌های اجرایی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انجام واکسیناسیون تقدیر کرد و یادآور شد: در زمان حاضر ۱۵ مرکز واکسیناسیون در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته بیش از ۹۰ هزار دوز واکسن وارد استان شده است گفت: تلاش شده کار واکسیناسیون به بهترین صورت انجام شود و در زمان حاضر بالاترین درصد در استان انجام شده اما عده ای با در دست گرفتن دوربین و فیلم گرفتن در تلاش برای زیر سوال بردن خدمات ارائه شده هستند.

وی یادآورشد: تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار دز واکسن وارد استان بوشهر شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن