آذربایجان شرقی

علت خاموشی برق غرب تبریز قطعی‌های حفاظتی است

[ad_1]

بر اساس این اطلاعیه با توجه به کمبود در بخش تولید انرژی، شرکت توانیر تکالیفی مبنی بر اعمال خاموشی در بخش توزیع ابلاغ و شرکت‌های توزیع را ملزم به رعایت سقف پیک تعیین شده کرده است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز به رغم میل باطنی، نسبت به برنامه‌ریزی خاموشی‌های بابرنامه اقدام کرده است که از طریق وبسایت شرکت و سایر شبکه‌های مجازی قابل دسترس است.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز تاکید شده است: چنانچه در شبکه‌، شاهد خاموشی‌های نامتعارف و خارج از برنامه باشیم، علت آن قطعی‌های حفاظتی و سایر عوامل طبیعی خواهد بود.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه هرگونه خاموشی با برنامه از طریق سامانه‌های ۱۲۱ و اپلیکیشن برق من و وبسایت www.toztab.ir اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اعلام شده است: جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند خاموشی چندساعته‌ منطقه‌ غرب تبریز به علت ایراد در رله‌های حفاظتی بوده و در منطقه‌ی شهید تجلایی نیز مصرف بیش از حد انرژی باعث سوختن کلید فیوزهای حفاظتی شده که سریع نسبت به تعویض و افزایش قدرت آنها اقدام شده است.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز ضمن پوزش از خاموشی‌های اعمال شده در شبکه از مردم فهیم آذربایجان خواسته شده با رعایت و کاهش مصرف در ساعات اوج (۱۲ تا ۱۸)، شرکت توزیع را در ارائه‌ خدمات مطلوب یاری کنند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن