آذربایجان شرقی

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: مصوبات شورای مهارت باید اجرایی شود

[ad_1]

علی جهانگیری روز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه مهارت آذربایجان شرقی، با تبیین اهمیت برنامه ریزی در تحقق اهداف توسعه‌ای سازمان‌ها، افزود: دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات تکمیلی در خصوص این سند، در طی یک هفته آتی با دبیرخانه این شورا در ارتباط باشند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های خود در زمینه مهارت افزایی را عملیاتی کرده و گزارش کارکرد خود را ماهانه به کارگروه و ره سه ماه یکبار به شوار ارایه دهند.

جهانگیری گفت: بسته فرهنگی مشاغل توسط دانشگاه علمی و کاربردی استان طراحی شده است و برای اجرایی کردن آن نیز اعتبارات مورد نیاز پیگیری شود.

وی همچنین با تاکید بر واگذاری سریع دپارتمان آموزش هتلداری و رستوران داری، اظهار کرد: بررسی های لازم برای واگذاری انجام شود و در صورت تایید با توجه به امکانات موجود به دانشگاه آزاد استان واگذار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز نسبت به عدم همکاری مناسب جهت آموزش های مهارتی با نیروهای مسلح پاسخ دهند.

وی افزود: دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات تکمیلی در خصوص این سند، در طی یک هفته آتی با دبیرخانه این شورا در ارتباط باشند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن