اصفهان

امام جمعه خور و بیابانک: نباید به دشمن اعتماد کرد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه های نماز جمعه خور و بیابانک افزود: دشمن می خواهد با راه انداختن جنگ های روانی و نرم خود، جوانان را به انقلاب و نظام اسلامی بدبین کند.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک با اشاره به هشدارها و رهنمودهای رهبر انقلاب درباره اعتماد به غرب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای پایانی دولت تدبیر و امید ضمن ارزیابی منصفانه اقدامات دولتمردان بر ضرورت بهره‌گیری از تجارب کشور در هشت سال گذشته تاکید کردند و درباره اعتماد بیش از اندازه به دولت‌های غربی به‌ویژه آمریکا هشدار دادند.
حجت الاسلام جاویدی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین دیدار با هیات دولت دوازدهم بیان کردند، عملکرد دولت روحانی در بخش‌های مختلف یکسان نبوده است چرا که در برخی موارد بر طبق انتظارات بود اما در برخی موارد اینگونه نبود.
امام جمعه خور و بیابانک در ادامه با اظهار نگرانی از شیوع موج پنجم ویروس جهش یافته کرونا در این شهرستان و برخی نقاط کشور، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان تأکید کرد.
حجت‌الاسلام جاویدی گفت: اگر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری را کاهش ندهیم و در استفاده از ماسک تنبلی کنیم شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت.
وی همچنین از حضور مردم در مراسم های دهه ولایت و امامت به ویژه عید غدیرخم با اجرای برنامه های متنوع و شاد قدردانی کرد.

شهرستان خور وبیابانک با حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن