اصفهان

مدیریت یکپارچه زاینده‌رود راهکار رفع مشکلات آبی اصفهان است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، محمدرضا حبیبی روز یکشنبه در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که در اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مشکلات اساسی استان اصفهان آب است و  درواقع وزارت نیرو و زیرمجموعه‌های آن در رابطه با زاینده رود ترک فعل متعدد داشته اند.

وی اظهار داشت: مراتب این موضوع به رییس قوه قضاییه منعکس شده است و بر این اساس باید ترتیبی اتخاذ شود تا با هماهنگی دولت وزیر نیرو دغدغه مشکل همه مردم را داشته باشد و براساس قانون و با اجرای درست مقررات، مدیریت صحیحی در این ارتباط داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: مشکل زاینده‌رود با مدیریتی که در آینده وزارت نیرو خواهد داشت قابل حل است و در این رابطه لازم است که هماهنگی لازم بین دستگاه قضایی، اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار باشد.

به گفته حبیبی، اکنون همصدایی خوبی  بین سه قوه و به تبع آن در استان‌ها بین دستگاه قضایی، مسوولان اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات مردم وجود دارد و در آینده شاهد برکات این هماهنگی‌ها و اشتراکات خواهیم بود.

وی همچنین به مشکل کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود : به‌دلیل آنکه قوه قضاییه در طول ۲ سال گذشته جذب نیرو نداشته، استان اصفهان به عنوان یک استان پُرجمعیت و پُر پرونده بیشترین لطمه را دیده است.

رییس کل دادگستری اصفهان افزود: بر این اساس فشار و حجم کار در محاکم قضایی استان موجب شده است که هر نفر به اندازه یک و نیم تا ۲ نفر در این دستگاه به خدمت رسانی بپردازد.

وی یادآور شد: امسال با پیگیری قوه قضاییه قرار است تعداد قابل توجهی نیرو جذب شود و حداقل درصد بالایی با توجه به کمبودها به استان اصفهان اختصاص داده شود.

در این جلسه که با حضور نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و شورای معاونان دستگاه قضایی استان برگزار شد در رابطه با مشکلات استان بحث و بررسی صورت گرفت. 
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن