تهران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آماده همکاری با دولت سیزدهم است

[ad_1]

به گزارش سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه که همزمان با سالروز تأسیس این نهاد به فرمان امام راحل صادر شده، آمده است: دوازدهم مرداد ۱۴۰۰ مصادف با چهل و یکمین سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به امر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) است.

این بیانیه حاکی‌ست: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را باید یکی از دستاوردها و مولودهای انقلاب اسلامی دانست که توانسته است به وظیفه خود در راستای برنامه ریزی، مدیریت، هدایت و اجرای مراسم و مناسبت‌های انقلاب و بزرگداشت ایام الله و تعظیم شعائر دینی و انقلابی به خوبی عمل کند و امروز به عنوان یک نهاد برخاسته از بطن مردم، مورد اعتماد ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بودهکهبا بسیج امکانات و زمینه سازی حضور مردم در صحنه، توطئه های پیچیده ای را در ۴۱ سال گذشته خنثی کرده است.

برپایه این بیانیه، امروز ملت ایران در سایه برخی بی تدبیری ها و سوءمدیریت ها با مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند. ولی مردم این سرزمین که علیرغم تلاش دشمن، همواره در صحنه های مختلف از جمله انتخابات ۲۸ خردادماه، پایبندی خود را به ارزش های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده اند شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولان نظام اسلامی باید به خدمت کردن به چنین مردمی افتخار کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه خود افزود: امروز ملت ایران از دولت سیزدهم انتظار دارند تا با تلاش شبانه روزی و معرفی یک کابینه کارآمد، متعهد، متخصص، انقلابی و باانگیزه، کاستی های موجود را جبران کند و مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از بطن مردم، آماده هرگونه همکاری با دولت سیزدهم برای کمک به حل مشکلات و معضلات کشور است.

بر پایه این بیانیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نقشه راه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، همت بلند خود را در مسیر عزت، سربلندی و بالندگی انقلاب اسلامی ایران به کار خواهد گرفت و همچون گذشته در بزرگداشت مراسم ومناسبت های انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با تمام توان در میدان حاضر خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ و به فرمان امام راحل تشکیل شد.
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن