فارس

انتقال آب از دریا به استان فارس یک حرکت بزرگ و کلیدی است

[ad_1]

ابراهیم عزیزی روز سه شنبه  در سومین نشست  شورای راهبردی انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس که در اداره کل صمت برگزار شد، افزود: پیشتازی شورای راهبردی انتقال آب در آغاز سریع عملیات انتقال و شروع آن در ۲۶تیرماه  ۱۴۰۰ ،الگوی خوبی برای تشکیل سایر شوراهای مشابه در عرصه های دیگر است که استان به آن نیاز دارد.

 نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پروژه باید پیگیری مستمر شود و با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی روی آن با قدرت متمرکز شویم تا هرچه زودتر به ثمر برسد.

عزیزی تأکید کرد: شرایط برای یک حرکت بزرگ در استان فارس مهیا شده است و آیندگان متوجه این حرکت مهم با توجه به کمبود ذخایر آب خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به سفربه استان اصفهان و رایزنی با مسوولان این استان در مورد همکاری های مشترک در حوزه راه و آب گفت: با توجه به رایزنی با اصفهانی ها فضای خوبی به وجود آمده تا آب را از خلیج فارس به سراسر استان فارس برسانیم چراکه قرار است آب به اصفهان نیز برود لذا در این مسیر فارس نیز سیراب خواهد شد.

عزیزی در ادامه سخنانش به  تشکیل دولت جدید نیز اشاره کرد وافزود: با توجه به تشکیل دولت جدید باید سطح انتظارات خود را از وزرای جدید مشخص کنیم لذا لازم است به یک راهبرد مشخص در خصوص پروژه های مهم برسیم.

پیمانکار این پروژه هم گفت:  تاکنون ۸۰۰متر لوله گذاری  خط انتقال آب از خلیج فارس به سمت لامرد انجام شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن