تهران

ترافیک سنگین در جاده های هراز و فیروزکوه در پی اعمال محدودیت کرونایی

[ad_1]

سرهنگ «ایرج کهریزی» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعت ۱۲ امروز در محدوده امامزاده هاشم(ع) روبروی شهرک البرز درجاده هراز و میدان امام رضا (ع) در جاده فیروزکوه ماموران پلیس راهنمایی برای اعمال قانون مستقر هستند.

وی گفت: در محدوده امامزاده هاشم(ع) روبروی شهرک البرز در حدود ۵۰۰ متر گره ترافیکی داریم که به دلیل دورزدن و برگرداندن خودروها توسط پلیس راهور ایجاد شده است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تقدیر از شهروندانی که محدودیت های اعمال شده را رعایت می کنند، اظهار داشت: رانندگان زیادی به قوانین وضع شده احترام می گذارند و با دستور پلیس راهور برمی گردند و از سایر رانندگان نیز در خواست و انتظار داریم به قانون محدودیت ها توجه کنند و برای کاهش شیوع بیماری کرونا، سفر را ادامه ندهند.

کهریزی با اشاره به سایر محدوده های استقرار ماموران پلیس راهور برای اعمال قانون، توضیح داد: خودروهایی که در میدان حسن آباد در جاده چرمشهر و محدوده شریف‌آباد تردد دارند نیز توسط ماموران پلیس راهور اعمال قانون می شود.

وی تاکید کرد: مجوز تردد برای هیچ راننده ای صادر نمی شود و از تعطیلات عید قربان تا امروز مجوز تردد صادر نشده است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در مسیر حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) گره ترافیکی نداریم و بیشتر گره ترافیکی در محدوده جاده های منتهی به استان های شمالی هراز و فیروز کوه ایجاد شده است.

کهریزی با اشاره به ثبت تخلفات کرونایی در روزهای اجرای محدودیت اظهار داشت: دوربین های هوشمند در مسیرهای منتهی به استان های شمالی فعال هستند،  بروز رسانی شده و اعمال قانون می کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور، فرماندار تهران اعلام کرد که هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و در این راستا مجوزهایی که پیشتر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعا باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن