آذربایجان شرقی

استاندار: مجتمع‌های پزشکی از مرکز شهر تبریز انتقال یابد

[ad_1]

محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی تبریز اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان با شیوع کرونا در کشور فداکارانه به وظایف خود عمل کردند.
وی با بیان اینکه مردم ما مردم حق شناسی هستند و قدر این خدمات را می دانند، ادامه داد: با گذشت زمان مشخص می شود که بلای بسیار بزرگی را با فداکاری کادر درمان سپری کردیم.
پورمحمدی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی تبریز، مراغه و سراب در این دوران خدمات بسیار خوبی ارائه دادند و امیدواریم پیک پنجم را نیز به زودی سپری کنیم.
وی با اشاره به انتقاد های صورت گرفته در گذشته نسبت به اقدامات عمرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: در دوران کرونا همین ساخت و سازها باعث شد تا در استان در پذیرش بیمار با مشکل و کمبود جا و تخت مواجه نشویم .
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظام پزشکی جزو قدیمی‌ترین نهادهای مدنی کشور است، افزود: مشاغل مختلف با شکل گیری نهادهای مدنی می توانند به خوبی مسائل و موضوعات مجموعه خود را پیگیری و احصا کنند.
وی اظهار کرد: در زمان کنونی به دلیل اینکه مردم به سلامتی خود بیش از پیش توجه می کنند، مسئولیت سخت و سنگینی بر عهده پزشکان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه گفت: امسال انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی تبریز با ۳۰% مشارکت بیشتر نسبت به دوره های قبل برگزار شد.
محمد حسین صومی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان مجری انتخابات وظیفه برگزاری را برعهده داشت و نظارت بر انتخابات بر عهده هیئت نظارت بود.
وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر عضو نظام پزشکی هستند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن