خوزستان

مطالبات حوزه دفاع مقدس در خوزستان محقق نشده است

[ad_1]

به گزارش ایرنا سردار عبدالرضا میرحاجتی دوشنبه در نشست هم اندیشی با رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس در محل اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در اهواز اظهار داشت: برگزاری نشست هم اندیشی با فعالان حوزه رسانه استان یکی از اولویت های این بنیاد بوده چرا که معتقدیم رسانه‌ها می توانند نقش موثری در معرفی هرچه بیشتر و احیای بخش های کمرنگ حوزه دفاع مقدس، داشته باشند.

وی افزود: همگان خوزستان را به عنوان پایتخت دفاع مقدس می شناسند لذا ارزش های این دوران پرافتخار باید به صورت کامل به نسل های جوان منتقل شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: خوزستان موزه دفاع مقدس است و اکنون مطالبه‌گری رسانه ها برای راه اندازی موزه های دفاع مقدس در اهواز، آبادان ،  خرمشهر، دزفول و سوسنگرد یکی از مطالبات جدی، به حق و قابل پیگیری است.

وی افزود: رسانه ها در این زمینه می توانند ما را همراهی کنند و ما نیز برای تعامل با جامعه رسانه استان از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و در این راستا با گردآوری تجربه‌ها و پیشنهادها گام‌های مفیدی برای معرفی آثار دفاع مقدس خوزستان خواهیم برداشت.

سردار حاجتی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نزدیک است و باید دستاوردهای این مجموعه را به خوبی به مردم معرفی کرد؛ امید است بتوانیم با کمک و همراهی کارشناسان برجسته و نخبگان استان به خصوص پیشکسوتان دوران دفاع مقدس،برای ثبت ارزش ها و رویدادهای مهم آن دوران و انتقال آن ها به نسل های بعد اقدام موثری انجام دهیم.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن