خوزستان

اعمال محدودیت‌های تردد در معابر شهری خوزستان آغاز شد

[ad_1]

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار داشت:برابر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تدابیر ابلاغی ، پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان طرح‌ مربوط به پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را در سطح معابر درون شهری این استان آغاز کرده است.

وی اظهار داشت:بر این اساس پلیس راهور استان خوزستان از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ، طرح برخورد با ترددهای غیر مجاز را در دستور کار قرار داده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان تصریح کرد: تمام مجوزهای تردد صادره از قبل لغو شده و تنها موارد اورژانسی و پزشکی که از پلیس راه و فرمانداری‌ها دارای مجوز هستند اجازه تردد دارند.

وی همچنین در خصوص دریافت نوبت اینترنتی برای خدمات شماره‌گذاری خودرو گفت: مراکز شماره گذاری علاوه بر امروز ، فردا سه‌شنبه نیز برای ارائه خدمات به شهروندان دایراند لذا مالکان خودرو بر اساس نوبت در زمان‌ مشخص شده به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی مراجعه کنند.

سرهنگ کریمی زاده از شهروندان خواست به منظور قطع زنجیره کرونا با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

به گزارش ایرنا در پی شیوع موج جدید کرونا اعمال محدودیت‌ تردد بین استانی که از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز شده است تا روز جمعه پنج شهریور ادامه دارد.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن