بوشهر

کرونا جان ۱۴ بوشهری دیگر را گرفت

[ad_1]

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این افراد شامل ۶ مرد با ۹۲، ۸۴، ۶۷، ۵۸، ۵۵ و ۵۳ سال و پنج زن با ۸۳، ۶۷، ۸۳، ۶۴ و ۴۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مغزی، فشارخون و دیابت و سه مرد با ۵۶، ۵۴ و ۳۸  سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی بیان کرد: بر این اساس شمار جان باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در استان بوشهر به یکهزار و ۷۰۸ نفر می‌رسد.

کشمیری ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای ۱۷۱ بیمار جدید شمار بیماران بستری ناشی از کرونا در بیمارستان‌های استان به ۸۲۷ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از این شمار ۷۴  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بستری هستند که ۳۴ نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۷ هزا رو ۹۷۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری در باره  تاثیر تعطیلات ۶ روزه اصناف و اداره‌ها گفت: تعطیلات اخیر تاثیر خوبی برکاهش بستری‌ها داشته است به گونه ای که از ۲۰۰ نفر بستری در روز به ۱۵۰ نفر کاهش یافته است.

وی یادآور شد: پس از ۱۰ هفته طوفانی و آمار بالای بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در زمان حاضر آمار بستری‌ها از ۹۰۰ نفر به نزدیک ۸۲۰ نفر در بیمارستان‌های استان رسیده است و امید می‌رود این روند کاهشی ادامه یابد.

کشمیری تاکید کرد: فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خودداری از مسافرت ن و شرکت نکردن در دورهمی‌ها می‌توان از این پیک گذر کرد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن