فارس

۴۶ هزار مترمربع فضای ورزشی هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود

[ad_1]

عباس حاجی زاده یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این پروژه ها  شامل سه سالن ، ۱۶ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی، سه زمین بزرگ فوتبال چمن مصنوعی، یک خانه جوان و یک خوابگاه ورزشی با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال در شهرستان های  مختلف و توابع فارس افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه کل سرانه ورزشی فارس به ۵۱ صدم متر مربع می رسد که با این. وجود تا سرانه برنامه ششم توسعه که ۸۰ صدم متر مربع است فاصله زیادی داریم.

۴۶ هزار مترمربع فضای ورزشی هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود
کلان شهر شیراز پایین ترین سرانه ورزشی  در فارس دارد 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین در مورد سرانه فضای ورشی کلان شهر شیراز هم گفت : با افتتاح ورزشگاه بعث شیراز در هفته دولت  سرانه فضای ورزشی این کلان شهر به  ۲۱ صدم  متر مربع می‌رسد که  نسبت به دیگر  شهرستان فارس کمترین فضای ورزشی دارد که باید فکر اساسی کرد.

حاجی زاده تاکید کرد: در صورتی که شهرداری زمین در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهد می توانیم فضای این شهر پر جمعیت را افزایش دهیم به ویژه برای بانوان که یک ورزشگاه قدیمی با نام حجاب دارد که پاسخگوی جمعیت زنان شیراز نیست.

وی گفت : از هفته دولت سال ۹۹  تا پیش از هفته دولت در سال ۱۴۰۰ افزون بر ۶۵ پروژه برابر با ۱۱۲ هزار مترمربع افتتاح شده بود که مهترین آن افتتاح سالن ۶ هزار نفره سردار سلیمانی شیراز پس از حدود ۱۲ سال انتظار بود. 

از دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.   

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن