بوشهر

شناور افراماکس ۲ تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، سردار سید حسین هوش السادات روز پنجشنبه در بازدید از شرکت صنایع دریایی ایران در بوشهر افزود: شرکت صدرا پیش از این کشتی افراماکس یک را در کلاس استانداردهای جهانی ساخته و تحویل کارفرما داده که هم اکنون در مسیرهای دریایی عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: با تکمیل، تجهیز و نصب تجهیزات راهبری دریایی، شناور افراماکس ۲، تا پایان امسال به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

هوش السادات ادامه داد: تنوع فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از صنایع دریایی گرفته تا حمل و نقل و نفت و گاز توانمندی هایی است که می‌تواند اثرگذاری شگفتی را برای توسعه کشور عملیاتی سازد.

وی یادآور شد: در این راستا روند ساخت سکوهای میدان نفتی رشادت در صدرای بوشهر عملیاتی می‌شود.

هوش السادات عنوان کرد: ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی به صورت همزمان در صدرا و انجام تمامی مراحل از ساخت، نصب و راه اندازی از سوی مجموعه صدرا نشانه ظرفیت‌های این واحد صنعتی است.

وی گفت: هم اکنون اقتصادهای بزرگ دنیا دریا پایه هستند و صدرا در حوزه دریا و ساحل توانمندی‌های زیادی دارد که می‌تواند بازویی برای اشتغال آفرینی باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه در حوزه حمایت از تولید داخل و توانمندی دانش ایرانی باید طرح‌های جدیدی برای صدرا در نظر گرفته شود، گفت: در مجموعه صدرای  بوشهر بیش از هزار نفر شاغل هستند که با فعال سازی دوباره تنها می‌توان اشتغالزایی آن را به ۱۰هزار نفر افزایش داد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن