بوشهر

۷۷ پروژه عمرانی در کنگان بوشهر افتتاح و اجرایی شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آئین افتتاح بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت:دولت جدید از امروز با رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد و امید می‌رود منشا خیر و برکت و بتواند در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات جامعه گام بردارد.

وی همدلی و هم‌افزایی را زمینه ساز توسعه شتابان و سرعت بخشی در خدمات عنوان کرد.

گراوند اضافه کرد: با وجود همه مشکلات، مسائل و گرفتاری‌ها اما در سال‌های اخیر در راستای خدمت رسانی به مردم با همدلی، وحدت، هم افزایی و اتحاد بعنوان مهمترین سرمایه فعالیت‌های خوبی در استان انجام شد.

استاندار بوشهر توجه به محرومان و تحقق مطالبات آنان را یکی از برنامه‌ها دانست و با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در استان افزود: با وجود مشکلات اقتصادی اما دولت از خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان غفلت نکرد و در همین راستا در گام نخست با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه یک هزار واحد مسکونی در استان احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد شد و در گام دوم نیز یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در حال احداث و تحویل می‌شود.

وی ساخت مسکن ویژه نیازمندان و محرومان را  از کارهای ماندگار دانست و تأکید کرد: در هفته دولت امسال ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان افتتاح و تحویل می‌شود.

فرماندار کنگان گفت: از سرجمع پروژه‌های تعریف شده برای این شهرستان ۶۲ پروژه عمرانی با ۲۴۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ پروژه با ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف عمران شهری، روستایی، سلامت، اقتصادی و سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود.

سید علی پاک‌نژاد این پروژه‌ها را شامل افتتاح ۱۰ واحد مسکونی مددجویی با ۱.۵میلیارد تومان، افتتاح هتل پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۵۴ میلیارد تومان، مرکز بوم‌گردی روستایی با ۱۴ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت شهر بنک کنگان با اعتبار ۹ میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی و خیران در چهار طبقه در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۵۰ مترمربع را از جمله پروژه‌های شاخص هفته دولت عنوان کرد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن