آذربایجان شرقی

حل مشکل سرپناه یک خانواده با واکنش خیریه‌ای در مراغه به فضای‌ مجازی

[ad_1]

مسئول خیریه امام موسی صدر مراغه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این موضوع اظهار داشت: پس از بررسی صحت این خبر و با کمک تعدادی از فعالان مدنی شهرستان، مشکل اسکان این خانواده رفع شد.

حل مشکل سرپناه یک خانواده با واکنش خیریه‌ای در مراغه به فضای‌ مجازی

«لیلا بابایی» بیان کرد: علاوه بر حل مشکل مسکن این خانواده، بسته جامع معیشتی نیز برای آنان تهیه شد تا نیازهای آنان را تا مدتی تامین کند.

وی همچنین فعالیت یک ساله مرکز نیکوکاری امام موسی صدر مراغه را یادآوری کرد و افزود: همه ما حول یک شعار مبنی بر اینکه «ما برای انسان گردهم آمده‌ایم» کنار هم هستیم تا فارغ از هر جناح‌ و سلیقه‌ای و با کمک هم در زمینه کارهای خیر گام برداریم.

وی به پویش مدرسه‌سازی این خیریه موسوم به «پویش ۲۴» نیز اشاره و اضافه کرد: این خیریه در قالب پویش ۲۴ در تلاش است تا مدارس کانکسی از سطح روستاهای این شهرستان حذف و مدارس جدید جایگزین شود.

مسئول خیریه امام موسی صدر مراغه ادامه داد: در این مورد تفاهم‌نامه ساخت ۶ مدرسه در روستاهای دورافتاده مراغه به امضا رسیده است و در تلاش هستیم ۲۰ مدرسه را نیز در قالب همکاری با گروه جهادی ابوذر غفاری و با حمایت بنیاد علوی بازسازی و تجهیز کنیم.

بابایی بیان کرد: این مرکز با کمک خیران نیک‌اندیش ماهانه ۶۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان بین مددجویان این مرکز پخش می‌کند و تاکنون۶۰ میلیون تومان نیز کمک‌هزینه تامین جهیزیه به مددجویان پرداخت کرده است.

حل مشکل سرپناه یک خانواده با واکنش خیریه‌ای در مراغه به فضای‌ مجازی

وی اضافه کرد: علاوه بر این ماهانه تقریبا ۱۰ میلیون تومان هزینه دارویی مددجویان از طریق این خیریه تامین می‌شود و در تلاش هستیم از طریق اشتغالزایی به خودکفایی مددجویان کمک کنیم.

به گفته وی در این راستا با سرمایه‌گذاران‌، مراکز کاریابی و فنی حرفه‌ای تفاهم‌نامه‌ای امضا و ماهانه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن