فارس

هفت طرح عمرانی در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد

[ad_1]

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان مجموع اعتبار هزینه شده برای طرح های افتتاحی و میزان سرمایه گذاری برای پروژه های کلنگ زنی در این بخش را افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها در بخش های بهداشت و درمان، مسکن، راه و مخابرات بود.

جلیل حسنی در آیین بهره برداری از این پروژه ها افزود: روکش آسفالت دو راهی زروان به عمادشهر به طول حدود ۶ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۴۱ میلیارد ریال از طرح های مهم عمرانی افتتاحی در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت در بخش صحرای باغ لارستان بود.

وی گفت: همچنین چهار طرح مخابراتی شامل شبکه های موبایل ۲G و ۳G در روستاهای حسین آباد، گاوبست، باغ و کردشیخ با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم افتتاحی بود.

وی ادامه داد: مرکز تسهیلات زایمانی اُمهات المومنین عمادشهر با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال و همچنین دو باب خانه پزشک با مشارکت خیرین و دولت از دیگر طرح های مهم افتتاحی هفته دولت در این بخش بود.

حسنی کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در عمادشهر در زمینی به مساحت سه و نیم هکتار را مهمترین طرح کلنگ زنی در بخش صحرای باغ در هفته دولت امسال عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز که در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها نیز حضور داشت بر ضرورت نگاه ویژه دولت و همراهی بیشتر با مردم و خیرین در  منطقه تاکید کرد.

حسین حسین زاده گفت: مشارکت فعالانه و همراهی و همگامی مردم و خیرین در اجرای طرح های عمرانی ، اقتصادی و خدماتی حتی در روستاهای دورافتاده در این منطقه مثال زدنی و در برخی طرح ها فراتر و پررنگ تر از کمک های دولتی است.

وی ابراز دشت: یکی از دغدغه های جدی و خواسته های بحق و منطقی مردم نگاه توسعه مدارانه و عدالت خواهانه در سطح منطقه است که دولت نیز باید با ظرافت و به طور ویژه در این زمینه مشارکت و همگام مردم باشد.

بخش صحرای باغ که از جمعیتی حدود ۱۳ هزار نفر، ۱۲ روستا و هشت آبادی برخوردار است در ۹۵ کیلومتری شهر لار واقع شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن