تهران

تغییر در زندگی مردم جز با برخورد با مفسدان امکان‌پذیر نیست

[ad_1]

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به لزوم حمایت از کارآفرینان و اشتغال‌زایی گفت: امیدوارم با روحیه جهادی رئیس جمهور قطعا شاهد تحولات جدی در زندگی مردم خواهم بود و مردم این خدمات را در زندگی خود لمس می‌کنند.

وی افزود: لازمه تغییرات در زندگی مردم، برخورد با متخلفان و مفسدانی است که چنین شرایطی را برای مردم ایجاد کرده و همچنان در بسیاری از دستگاه‌ها جا خوش کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد:باید یک پالایش جدی در دستگاه‌ها و مدیریت‌ها انجام شود و مدیران انقلابی، جهادی و با تجربه در مسند امور قرار گیرند.

وی افزود: باید ریشه قاچاق خشکانده و با رانت خواری و باندهای مافیایی برخورد قاطع شود، دستگاه های نظارتی باید با قدرت در این مساله ورود کرده و به معنای واقعی به مردم و نیازهای آنها توجه کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور گفت: ۱۷ شهریور ماه لکه ننگی بر پیشانی طاغوت است، رژیم طاغوت در ۱۷ شهریور مردم را مستقیم به گلوله بست و این اقدام تیر خلاصی بر پیکره این رژیم بود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به روز تعاون گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موثرترین وزارتخانه‌ها در حوزه اشتغال و حمایت از کار و کارآفرینی است، باید خدمات اجتماعی و گسترش تولید در اولویت ادارات باشد.

وی با اشاره به لزوم توجه به مناطق روستایی و اشتغال‌زایی در این مناطق گف: با حمایت‌های بنیاد برکت گام‌های موثری در مناطق روستایی برداشته شده و اشتغال خانگی و خانوادگی زیادی ایجاد شده است، از دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها می خواهم که مشاغل روستایی حمایت کنند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن