تهران

فرماندار: زیرساخت‌های نیروی انتظامی شهرستان ری تقویت می‌شود

[ad_1]

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در نمایشگاه اجرای طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، با اشاره به تحقق مطالبه به‌حق مردم این شهرستان اظهار داشت: بعد از ۲ دهه پیگیری در راستای اختصاص فرماندهی انتظامی در شهرستان ری، با پیگیری‌های صورت گرفته این امر محقق شد و امروز اقدامات ارزشمند این تلاشگران عرصه امنیت را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی ابتدا در ساختمان ژاندارمری سابق مستقر می‌شود که ظرف ۲ ماه آینده افتتاح می‌شود همچنین بیش از سه هکتار زمین در محله ۱۳ آبان شهرری برای ساخت ساختمان فرماندهی اختصاص داده شده که از محل اعتبارات فرمانداری شهرستان ری ساخته می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت با ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات فرمانداری به‌ منظور تأمین و تقویت سیستم خودرویی فرماندهی انتظامی تهیه می‌شود.

وی اضافه کرد: پایش تصویری در کلیه شهرها انجام و پلیس‌های تخصصی تقویت می‌شود تا امکان خدمات‌دهی بهتر به مردم فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از مردم درخواست داریم که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و فرماندهی انتظامی شهرستان ری نیز اقداماتی خواهد داشت که مردم شهرستان از آن منتفع خواهند شد.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه طرح رعد پلیس امروز (سه شنبه) با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری و جمعی از مسئولان در کلانتری باقرشهر برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن