بوشهر

فرماندار: وضعیت کرونا در دشتی بسیار حاد و نگران کننده است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری کرونای شهرستان دشتی افزود: بیشتر مبتلایان به کرونا در این شهرستان در روزهای اخیر بر اثر ویروس جدیدی است که به تازگی وارد کشور شده  و قدرت سرایت و انتشار بسیار بالایی دارد و هر فرد بیمار می تواند بیش از ۵۰ نفر را درگیر و آلوده به کرونا کند.

وی اظهار داشت :در زمان حاضر ۲۸ نفر در بخش‌های کرونای بیمارستان زینبیه خورموج بستری هستند که بیش از ظرفیت ۲۵ نفری بخش کرونای  این بیمارستان است.

نادری، بر ضرورت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در اماکن عمومی اشاره کرد و افزود: کمیته های نظارت و پیشگیری ستاد کرونا باید با متخلفان بهداشتی بویژه اصناف و اماکن عمومی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد کنند.

فرماندار دشتی به واکسیناسیون افراد واجد شرایط  در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تسریع در  واکسیناسیون مردم استفاده شود و همه دستگاه‌های اجرایی و شوراها و شهرداران و دهیاران موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان و پایگاه‌های نزریق واکسن هستند تا هر چه سریعتر تعداد بیشتری واکسینه شوند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۷۶ نفر در شهرستان دشتی بر اثر ابتلا به کرونا چان باخته اند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن