اصفهان

باشگاه گیتی پسند اصفهان در رشته والیبال تیمداری می‌کند

[ad_1]

محمد حسین عراقی زاده عصر سه شنبه در گفت گو با ایرنا گفت : با درخواست هیات والیبال استان و تقاضای اساتید این رشته و کمک به والیبال استان اصفهان، با تایید مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند در سال ۱۴۰۰ در این رشته تیم داری می کنیم.
 قائم مقام باشگاه با اشاره به فرصت های موجود در  ورزش والیبال گفت:  امیدواریم با ورود گیتی پسند بعنوان یک باشگاه خصوصی و با استفاده از ظرفیت حداکثری نفرات بومی و همکاری همه علاقمندان، بتوانیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات نمائیم.
عراقی زاده با تاکید بر شناسایی استعدادهای ناب استانی افزود: در اولین سال بدنبال حضور  با برنامه ریزی مدون در لیگ دسته اول والیبال کشور هستیم تا با حمایت های اهل فن  در سال های آینده در لیگ برتر حضور یابیم.
وی با حضور در رقابت ها توام با کادر فنی بومی تصریح کرد: به دنبال معرفی والیبال استان و شناخت پدیده های این رشته خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان ظرفیت های بالایی در رشته والیبال دارد و سپاهان تنها تیم استان اصفهان در رشته والبیال در لیگ برتر است.

گیتی پسند اصفهان در رشته فوتسال از تیم های مطرح در کشور و آسیا است و با تیم داری در رشته والیبال امید می رود در سال های آینده والیبال اصفهان رشد خوبی داشته باشد.

در استان اصفهان حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته  فعالیت دارند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن